ISO certificaat
Palet Welzijn is ISO-gecertificeerd. ISO is een wereldwijd erkende norm met eisen op het gebied van kwaliteitsmanagement. Jaarlijks wordt de kwaliteit van onze dienstverlening getoetst door een onafhankelijke instantie om te controleren of we aan de eisen voldoen. Met het certificaat tonen we aan dat de kwaliteit van onze dienstverlening op orde is.
Een klacht? Vertel het ons!
Onze dienstverlening wordt gegeven door betrokken en enthousiaste medewerkers. Toch kan het voorkomen dat u kritiek of klachten heeft over de verleende dienst. Wij hopen dat u op dat moment uw ongenoegen of wensen naar voren brengt. Voor ons betekent uw klacht een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. In deze folder leest u hoe u dit het best kunt aanpakken.
Klanttevredenheidsonderzoek
Vanzelfsprekend streven wij ernaar onze cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Om een goed beeld te krijgen van de tevredenheid van onze cliënten voeren we voor elk van onze diensten om het jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit. Uitkomsten van deze onderzoeken bieden ons inzicht in de mogelijkheden om onze diensten verder te verbeteren.
In 2023 hebben we tevredenheidsonderzoeken uitgevoerd voor de volgende diensten:
- Wijkrestaurant De Goede Buur Meerzicht in Zoetermeer
- Wijkrestaurant De Goede Buur De Leyens in Zoetermeer
- Huisbezoek 75+ in Zoetermeer
- De Open Tafel in Waddinxveen
Naast een algemeen rapportcijfer zijn in de tevredenheidsonderzoeken specifieke vragen gesteld die relevant zijn voor de betreffende dienst. De resultaten van de tevredenheidsonderzoeken worden besproken in de teamoverleggen. Met het team wordt bekeken wat goed gaat en welke mogelijkheden er zijn voor verbetering.
We blijven de tevredenheid van onze diensten meten. In 2024 worden tevredenheidsonderzoek uitgevoerd voor de volgende diensten: Mantelzorgondersteuning in Gouda en Waddinxveen, de Ouderenbus in Zoetermeer, de activiteiten in het dienstencentrum in Waddinxveen en de Buurvrouw in Gouda.