ISO certificaat
Palet Welzijn is ISO-gecertificeerd. ISO is een wereldwijd erkende norm met eisen op het gebied van kwaliteitsmanagement. Jaarlijks wordt de kwaliteit van onze dienstverlening getoetst door een onafhankelijke instantie om te controleren of we aan de eisen voldoen. Met het certificaat tonen we aan dat de kwaliteit van onze dienstverlening op orde is.
Een klacht? Vertel het ons!
Onze dienstverlening wordt gegeven door betrokken en enthousiaste medewerkers. Toch kan het voorkomen dat u kritiek of klachten heeft over de verleende dienst. Wij hopen dat u op dat moment uw ongenoegen of wensen naar voren brengt. Voor ons betekent uw klacht een mogelijkheid om onze diensten te verbeteren. In deze folder leest u hoe u dit het best kunt aanpakken.
Klanttevredenheidsonderzoek
Vanzelfsprekend streven wij ernaar onze cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Om een goed beeld te krijgen van de tevredenheid van onze cliënten voeren we met regelmaat klanttevredenheidsonderzoeken uit voor onze verschillende diensten. Uitkomsten van de deze onderzoeken bieden ons inzicht in de mogelijkheden om onze diensten verder te verbeteren.
In 2021 hebben we tevredenheidsonderzoeken uitgevoerd voor de volgende diensten: Huisbezoek 75+, wijkrestaurant de Leyens en wijkrestaurant Huiskamer van Meerzicht.
Naast een algemeen rapportcijfer zijn in de tevredenheidsonderzoeken specifieke vragen gesteld die relevant zijn voor de betreffende dienst. De resultaten van de tevredenheidsonderzoeken worden besproken in de teamoverleggen. Met het team wordt bekeken wat goed gaat en welke mogelijkheden er zijn voor verbetering.
We blijven de tevredenheid van onze diensten meten. In 2022 worden tevredenheidsonderzoeken uitgevoerd onder de mantelzorgers in Gouda en Waddinxveen, de bezoekers van het activiteiten- en dienstencentrum in Waddinxveen en de passagiers van de ouderenbus in Zoetermeer.